Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co neříkat zákazníkům?

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale snadno ničí. Stač&…

Lídr musí mít čas na strategické uvažování

Mnozí manažeři stále věnují příliš času aktuálnímu výkonu své činnosti a opomíjejí uvažování z…

Chystáte prezentaci? Zapojte příběhy

Příběhy pomáhají lidem s vizualizací a zapamatováním složitých informací. Proto by také měly být…

10 kroků k lepšímu hodnocení výkonnosti

Hodnocení výkonnosti zaměstnanců může být efektivní jen tehdy, nebude-li…

Logické konstrukty znemožňující respekt odlišných názorů

Člověk si za svůj život vytvoří mnoho “logických” důvodů, kterými…

Jak být v obraze a přitom nebýt mikromanažer?

Jste pouze pozorní k detailům, nebo již vaše chování hraničí s…

Introvert je také týmový hráč

Introverti jsou na pracovištích méně nápadní, jejich schopnost…

9 vlastností úspěšného lídra

Příkladem úspěšného lídra může být stejně tak muž jako…

Jak budovat důvěru na dálku?

Předpokladem úspěšné spolupráce na dálku je oboustranná důvěra. Podle amerického obchodního…

Výpis 39613969 z celkem 6704