Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč musí manažeři umět dobře naslouchat – a jak na to

Jednou z nejdůležitějších komunikačních dovedností týmových manažerů je schopnost naslouchat.…

Tipy, jak „polidštit“ práci ve vašem týmu

Aby byli zaměstnanci v práci spokojení a produktivní, musí se cítit dobře. A musí vědět, že je…

Tři mýty o motivaci podřízených, kterým musíte přestat věřit

Motivování lidí je složitá a náročná dovednost, ve které musí každý vedoucí pracovník získat velké…

Management by Objectives: Manažerská technika, která i po 70 letech stále funguje

I když se očekávání zaměstnanců i přístup firem neustále vyvíjí a manažerské techniky se stále…

Případová studie: tým bez perspektivy

V technologické firmě působí tým, který má na starosti údržbu již nenabízeného produktu. Jeho…

Zvídavost: Nedoceněná, ale nutná vlastnost úspěšných lídrů

Když se mluví o vlastnostech, které by měl mít úspěšný lídr, často se mluví o pozitivním přístupu,…

Čtyři přežité manažerské styly, které ubíjí potenciál vašeho týmu

Mezi týmovými manažery občas stále přetrvává představa, že podřízené je nutné neustále kontrolovat,…

Jak vybudovat tým, kde spolu všichni spolupracují

Schopnost vzájemné spolupráce a týmový duch jsou základem úspěchu jakéhokoliv týmu. Když se všichni…

Chcete se stát dobrým vedoucím? Nejdřív musíte překonat těchto pět obav

Stát se efektivním vedoucím neznamená jenom naučit se teorii nebo získat v daném oboru potřebné…

Výpis 1927 z celkem 6673