Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování
Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se…
Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se…
Elektrotechnické podniky v dnešní době bojují současně na dvou frontách. Vedle neustálých snah o…
E-business postupně nahrazuje klasické způsoby obchodování. Na tomto faktu nemění nic ani současný…
Propuštění pracovníka znamená pro zaměstnavatele i určité riziko spojené s hledáním náhrady. Další…
Kontrola výkonnosti zaměstnanců byla vždy nepříjemnou záležitostí. V minulosti se vedlo mnoho…
Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem pro vznik stále nových…
Vedoucí představitel manažerské firmy **Overland Park** na konferenci o problematice pracovní síly…
Mexická společnost **Cemex**, provozující obchod s cementem, zaznamenala nečekaně rychlý růst. Na…
Akvizice společnosti **Informix Software** činí z **IBM** nejrychleji rostoucího…
Efektivní týmová spolupráceSchopnost k týmové spolupráci je nutná pro většinu zaměstnání. Dobrý tým předkládá vedoucímu takové…
V souvislosti s energetickou krizí v Kalifornii vyvstávají obavy, že obchodní protějšek neprovede…
Investoři se stále více zajímají o ukazatele zaměřené na budoucnost, proto bude narůstat význam…