V řízení lidí platí pravidlo, kterému se říká Peterův princip. Jedná se o obecně platný princip, kterému čelí prakticky všechny větší organizace, ale často si toho…
Networking: 5 tipů, jak na něj Co to je vlastně „networking“? Jedná se o navazování vztahů a budování šíře…
Nový rok je příležitostí k bilancování nad právě ukončeným rokem a k dávání…
Úspěšný týmový lídr je člověk, který dovede své podřízené inspirovat a…
Tři nejpoužívanější metody projektového řízení: Jaké jsou jejich výhody a nevýhody V dnešním článku se podíváme na tři nejčastější a nejpoužívanější metody…
Manažer musí být tak trochu psycholog i policejní vyjednavač. Musí často…
Jak dosáhnout kariérního úspěchu v pěti krocích Nehledě, jaké přesně jsou vaše kariérní cíle a priority a čeho chcete v…
Covidová zkušenost dala vzniknout novému fenoménu – práci na dálku. Tu dnes…
Umělá inteligence (AI) už dávno není buzzword dnešní doby. Stala se…
Naše práce nám poskytuje víc než jenom peníze. Poskytuje nám určitý pocit…
Bez toho, abyste výborně a efektivně komunikovali se svým okolím, nemůžete…
Pokud jste si někdy četli jakékoliv tipy ohledně produktivity, kariérního…
Změna je život. A také realita v jakékoliv firmě. Takzvaný change…