Manažer - zprávy z managementu

Proč mlčí?

Manažeři si často stěžují, že jejich lidé na poradách mlčí. Očekávají kreativní nápady nebo alespoň názory na aktuální dění, ale nabývají dojmu, že jejich podřízené…

Kdy říci "ne"

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro…

Máte důvěru svých podřízených?

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v…

5 kroků ke zdravému mozku a lepší kariéře

Poznatky současné neurovědy ukazují, že lidský mozek není odsouzen k tomu,…

Zahrajte si protikorupční hru

Před časem jsme informovali o e-learningovém protikorupčním kurzu, který na…

Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu.…

Jak může vděčnost podpořit inovace?

Appreciative Inquiry (pozn. appreciative znamená vděčný) je metoda zavádění…

Tomáš Bušek, výkonný ředitel Towers Consulting, s.r.o.

Článek v rámci předplatného Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím…

Nový šéf na obzoru

Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové…

Jak si získat oblibu a respekt kolegů

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže…

Richard Páleník

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…

Co ženám ve vedení nikdo neporadí?

Požadavky na rovnost mužů a žen ve vedoucích funkcích neustále narůstají.…

Výpis 44344446 z celkem 12379