Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jak (ne)zvolit (ne)správný obchodní název - 2. díl

V minulém díle jsme si s pomocí serveru Small Business Expert uvedli, co je důležité pro to, aby váš obchodní název byl především zapamatovatelný. Ve druhém díle si…

Článek v rámci předplatného Jak (ne)zvolit (ne)správný obchodní název? - 1. díl

Výběr vhodného jména pro vaše podnikání může být někdy zapeklité. I když…

Jak upoutat pozornost médií

Máte zajímavý podnikatelský nápad nebo přicházíte na trh s novým produktem…

Jste správný typ pro podnikání?

Článek v rámci předplatného Jste správný typ pro podnikání?

Chcete začít podnikat? Pak jste pravděpodobně četli mnoho odborných knih,…

10 tipů, jak se stát v novém roce lepším pracovníkem

10 tipů, jak se stát v novém roce lepším pracovníkem

Konec roku bývá obdobím bilancování a hledání nových výzev. Pokud chcete se…

Chcete oživit porady? Najměte si ilustrátora

Podnikatelský server Entrepreneur.com upozornil na zajímavý trend v oblasti…

Úspěšný podnikatelský plán stojí na dvou pilířích

Možná, že jste právě objevili skulinku na trhu, která činí váš byznys…

Jak neměřit úspěch začínajícího podnikání

Když se zeptáte ředitele začínající firmy, jak mu jde podnikání, většinou…

Přijmout, či nepřijmout?

Nabídli vám povýšení a vy si říkáte, že je to skvělé. Po prvotním nadšení…

Článek v rámci předplatného Pozor na časté mýty o podnikání

Lidé často věří jen tomu, čemu chtějí věřit ať už je to opravdu slepá víra…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nemáte taková prodejní čísla, jaká byste si přáli?

A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání…

Úsměv zákazníka = úspěch vašeho (nejen) startupu

Platí to i pro zaběhlé společnosti. Není větší hodnoty, než je spokojenost…

Jak poznat, že už pracujete opravdu příliš?

V jednom z nedávných článků jsme psali o tom, že workoholismus nemusí být…

Výpis 42524264 z celkem 12382