Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného způsobu nakupování. Zdaleka jím však nekončí. Nedá se postavit…
Ve znalostech se skrývá obrovský potenciál. Kdybychom jen věděli, co…
Stále výraznějším problémem se v oblasti knowledge managementu (KM) začíná…
To, aby řadoví zaměstnanci určitým způsobem vedli své vedoucí je pro…
Stále více obchodních činností vyžaduje cestování, a v důsledku toho se ke…
V Americe byla nedávno provedena studie, která se zaměřila na výkonné…
Obchodování je směsicí inspirace, lidí, financí, cílů, logistiky,…
V USA byly tento měsíc zveřejněny výsledky průzkumu celosvětového objemu…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy -…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11.…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…