Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

icon Nábor už nikdy nebude jako dřív. Díky sociálním sítím

11.2.2016 

Sociální sítě výrazně změnily komunikaci nejen z pohledu jednotlivců, ale i firem. Vstoupily do celé řady firemních procesů včetně vyhledávání a náboru nových zaměstnanců. Náborářům nabízejí…

4 tipy, jak být předsvědčivější

8.2.2016 

Váš úspěch do jisté míry závisí na tom, zda dokážete přesvědčit ostatní, aby udělali to, co chcete. Přesvědčování je schopnost, kterou se lze naučit a ve které se lze zdokonalovat. Web…

Článek v rámci předplatného icon 5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

4.2.2016 

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned ze začátku interakce s potenciálním klientem řekne, jestli má smysl se u daného člověka snažit, nebo ne. Někdy máte z někoho…

Článek v rámci předplatného icon Investigativní novináři radí, jak vést pohovor

3.2.2016 

Žádný novinář nedokáže hned dělat dobré rozhovory. Chce to čas a hlavně praxi. Podobně jsou na tom i náboráři, kteří se postupně učí umění rozhovoru s uchazeči o práci. Stejně jako novináři musejí…

Článek v rámci předplatného icon Odhalte pasivní kandidáty dříve než konkurence

2.2.2016 

Náboráři hledající potenciální zaměstnance mezi odborníky, kteří momentálně pracují pro někoho jiného (tzv. pasivními kandidáty), by měli směřovat svou energii na tu část pasivních kandidátů, s…

Článek v rámci předplatného icon 3 zbytečné věty, které by prodejci měli vyřadit ze svého slovníku

1.2.2016 

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem. Efektivní jsou akční slova, která evokují změnu, rychlé vyřízení, posun směrem kupředu. Naopak…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

28.1.2016 

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi několika dilematy. Jakou cenu mám…

Jak si udržet svou duševní sílu

26.1.2016 

Nenechte se připravit o svou duševní sílu. Tak zní jedno z doporučení, jak si zachovat psychickou odolnost podle světového bestselleru 13 věcí, které psychicky silní lidé nedělají autorky Amy…

Čtyři nejúčinnější způsoby, jak se vypořádat s odmítnutím

21.1.2016 

Odmítnutí, jakkoli nepříjemné může být, s sebou nese jednu pozitivní věc. Pomáhá vybudovat odolnost. Jak se znovu a znovu zvedáte z emočního dna, na které odmítnutí dokáže srazit, sílíte a stáváte se…

Článek v rámci předplatného icon Skoncujte se špatnými návyky a naučte se disciplíně

19.1.2016 

Obchod je jen a pouze o lidech. Kariérní postup v obchodní sféře a osobní rozvoj jdou nerozlučně ruku v ruce. Člověk, který nemá potřebnou sociální inteligenci a potřebné komunikační vlastnosti, dříve…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak zapůsobit na pohovoru na prodejní pozici

12.1.2016 

Pracovní pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo prodejní prezentace. Jenomže produktem, který musíte v tomto případě prodat, jste vy sami. Podle serveru SellingPower je…

icon V ČR pracuje nejvíce lidí od roku 1993

11.1.2016 

Počet zaměstnaných Čechů dosáhl nového historického maxima. Podle aktuálních údajů Českého statistického úřadu činila míra zaměstnanosti (podíl zaměstnaných ve skupině 1564letých) očištěná od…

5 tipů, jak rychle a s grácií ukončit konverzaci

11.1.2016 

Společenské akce, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou příležitostí prohloubit vztah se stávajícími obchodními partnery, navázat nové kontakty a dozvědět se o novinkách a trendech…

Článek v rámci předplatného icon Řeč těla na pohovoru: Na co si dát pozor

7.1.2016 

Podařilo se vám dostat až k pohovoru na vysněné pracovní místo. Vaše dosavadní zkušenosti perfektně zapadají do profilu kandidáta, kterého daný zaměstnavatel hledá. Důkladně jste se připravili a jste…

Když osobnost ohrožuje firmu: Narcističtí ředitelé si vybírají narcistické spolupracovníky

7.1.2016 

Narcistický ředitel může být pro společnost hrozbou. Zpravidla totiž iniciuje riskantní fúze a akvizice, riskantní investice či podporuje riskantní výzkumné a vývojové projekty. Všichni ředitelé se…

Výpis 11411155 z celkem 1970