Kritika má svá pravidla. Bez nich je zbytečná

Smyslem vyjadřování kritiky je zlepšit výkon kritizovaných osob a přiblížit se splnění společných cílů. Při tom je zároveň třeba posílit, nikoli zničit, vzájemnou důvěru a respekt.

Platí to v managementu, stejně jako ve sportu nebo v životě obecně.

Pokud svou kritiku myslíte dobře a chcete druhé motivovat, aby na jejím základě provedli určité změny, které budou ku prospěchu vám všem, držte se následujících zásad.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.