Proč lidé podléhají agresorům a jak to změnit
Máte na pracovišti agresora? Vlivem našich základních strategií pro přežití bohužel máme tendenci chovat se podobně jako ten, kdo nás ohrožuje. Takže když zpozorujete ve firmě agresora, je na čase…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2019 článků.
Máte na pracovišti agresora? Vlivem našich základních strategií pro přežití bohužel máme tendenci chovat se podobně jako ten, kdo nás ohrožuje. Takže když zpozorujete ve firmě agresora, je na čase…
Nedigitální kanály bank se mění a zaměstnanci, kteří je obsluhují, tak získávají více času na poskytování kvalitního poradenství klientům. Téměř jedna pětina zákazníků, kteří využívají digitální…
Dokonce i když stojíte v čele nejvyššího vedení firmy, se může stát, že někdo z vašich kolegů bude dělat problémy. Když někdo neustále mluví nevhodně nebo se chová velmi sobeckým způsobem, ředitelé…
Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té nejmladší generace. Know-how, jak navýšit počet followerů profilů na sociálních sítích, je dnes velmi cennou komoditou, která dovede…
Jsou-li před vámi velké plány nebo jste se již do něčeho velkého pustili, nezapomeňte, že musíte zůstat flexibilní. To je důležité obzvláště tehdy, když máme vést novou iniciativu nebo program. V …
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně pomocí sociálních médií, měli byste reagovat opravdu rychle, protože vaše firma je v takové chvíli pod drobnohledem.
Spolupráce náborářů a manažerů, kteří do svých týmů potřebují nové lidi, nebývá vždy jednoduchá. Jelikož však je tato spolupráce zásadní pro konečný výsledek náboru, měla by být transparentní a bez…
Nechoďte za mnou s problémy, ale s návrhy řešení, říkají manažeři často svým lidem. Snaží se tak nejen omezit zbytečné stížnosti, ale také dát podřízeným více pravomocí a odpovědnosti, možnost…
Při řešení problémů s výkonností je zásadní zůstat objektivní. Když cítíte potřebu zasáhnout, nejspíš už jste mezitím poskytli spoustu neformální zpětné vazby. Nedostatečně výkonný člen vašeho týmu by…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního obchodníka vyhýbají. Jestliže ovšem…
Špatný time management, kdy nestíháte a jste v permanentním stresu, může mít hned několik velmi závažných dopadů. Neschopnost správně si rozplánovat činnosti vede především ke snížení efektivity…
Zaměstnanec by neměl být výpovědí překvapen. Měl by to tušit už dopředu z pravidelných diskuzí o pracovním výkonu a včasné zpětné vazby. Měl by být předem dostatečně varován. Na co se připravit?
Abyste se stali členem nejvyššího vedení firmy (pozice typu Chief xxx Officer), musíte být tím správným člověkem. Co to ale znamená? To záleží na aktuální pozici dané organizace, stejně jako na…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace, digitalizace, personalizace díky tomu všemu jsou dnes zákazníci zvyklí, že produkty a služby jsou jim šité na…
Pavla Pavlíková is an inspirative coach with extensive experience in people development since 1997. Her clients are mostly individuals and teams from large international companies as well as small…