Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

Pět přesvědčovacích technik, které vždycky fungují

7.3.2024 

Jako manažer byste měli umět ostatní přesvědčovat. Měli byste umět přesvědčit své podřízené o tom, že vámi zvolený postup je realistický. Měli byste je umět i motivovat a inspirovat a působit…

Dobří manažeři dobře mluví. Ti nejlepší manažeři dobře naslouchají

4.3.2024 

Jako manažer zřejmě přemýšlíte o tom, jak své podřízené co nejlépe vést. Zjišťujete, co podřízeným říkat, jak je motivovat a inspirovat. Týmoví lídři však často zapomínají na to nejdůležitější – na…

Pět otázek, které musíte pokládat podřízeným, aby se cítili motivovaní

29.2.2024 

K motivaci podřízených je zapotřebí, abyste jim vy, tedy manažeři, dávali najevo, že se zajímáte o jejich potřeby a nápady a že berete jejich myšlenky a podněty v potaz. V každém případě byste se měli…

6 tipů, jak si vybudovat vyšší sebevědomí

27.2.2024 

Sebevědomí hraje v úspěchu v manažerské funkci zásadní roli. Bez zdravého, ale dostatečného sebevědomí budete jen těžko motivovat a inspirovat své podřízené a pomáhat svému týmu dosahovat těch…

Článek v rámci předplatného icon „Bias“, neboli předsudek: Jaké jsou jeho nejčastější podoby v HR a jak jsem jim vyhnout?

20.2.2024 

Coby personalisté jste se již zřejmě setkali s anglickým termínem „bias“. Do češtiny bychom tento výraz mohli přeložit jako „předsudek“ nebo „zkreslená představa“. Jedná se o často nevědomé předsudky,…

Článek v rámci předplatného icon Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

20.2.2024 

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a zdánlivě…

icon Jak mít se svojí prezentací co největší úspěch? Pět tipů, které nezklamou

2.2.2024 

I personalisté musejí často něco prezentovat. Buď musí prezentovat managementu firmy statistiky ohledně pracovníků nebo třeba výsledky vzdělávacího programu. Nebo musí nastoupivším nováčkům…

icon Nový kongres: Pracovní právo a personalistika 2024

30.1.2024 

Není obvyklé, aby se na jednom místě sešli ti nejlepší odborníci na oblast pracovního práva a personalistiky, se kterými Studio W navázalo za 30 let svého působení spolupráci. S partnerskou…

Pět mýtů o pracovnících z generace Z, kterým nesmíte věřit

24.1.2024 

O generaci Z, tedy o lidech narozených po roce 1997, koluje celá řada mýtů. A bohužel, nepravdivá a zavádějící reputace pronásleduje tyto mladé lidi i na pracovištích. Jaké jsou nejčastější mýty o…

Článek v rámci předplatného Pokud se nezbavíte těchto pěti vlastností, neměli byste být manažerem

22.1.2024 

Manažerská funkce sebou nese velké nároky na dotyčného pracovníka. Většinu vlastností, které jsou k výkonu manažerské funkce potřeba, se lze naučit. Existují ale i vlastnosti, kterých se naopak musíte…

Článek v rámci předplatného icon Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

16.1.2024 

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou řekl. Prohlášení o tom, že je potřeba si danou věc rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že…

Klid a rozvaha: Silné zbraně jakéhokoliv lídra

12.1.2024 

Úspěšný týmový lídr je člověk, který dovede své podřízené inspirovat a motivovat, ale který dovede přinést i klid v krizových a vyhrocených situacích. A právě klid, rozvaha a schopnost uklidňovat…

Článek v rámci předplatného icon Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

11.1.2024 

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale důležité vědět, které otázky je nutné nevypouštět z úst, abyste nevyslali k potenciálnímu…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout kariérního úspěchu v pěti krocích

9.1.2024 

Nehledě, jaké přesně jsou vaše kariérní cíle a priority a čeho chcete v životě i v práci dosáhnout, existuje obecně platný návod, který vám k dosažení vámi vytyčených met pomůže. Jak tedy dosáhnout…

Článek v rámci předplatného icon Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče

9.1.2024 

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té druhé něco, co podnítí zvědavost klienta a rozhodně zvýší důvěryhodnost vás coby prodejce. Existuje…

Výpis 7690 z celkem 1968