Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

Článek v rámci předplatného icon Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy

12.4.2024 

Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo prodejní prezentace. Jenomže produktem, který musíte v tomto případě prodat, jste vy sami. Interview na prodejní pozici je…

Potřebujete ukončit konverzaci a odejít? 5 tipů, jak to udělat s grácií

10.4.2024 

Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou příležitostí prohloubit vztah se stávajícími obchodními partnery, navázat nové kontakty a dozvědět se o…

Článek v rámci předplatného icon Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy

9.4.2024 

E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich ani neotvíráme. Ale některé vypadají tak zajímavě, že i když víme, že se jedná o nevyžádanou…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

2.4.2024 

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za předpokladu, že otázky dávají smysl a nejsou kontraproduktivní. Zde jsou čtyři hloupé otázky, které…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum Hofmann Personal: Téměř třetina firem má nižší počet zaměstnanců, jako hlavní důvod uvádí zhoršení ekonomické situace

28.3.2024 

Aktuální průzkum personální agentury Hofmann Personal, mapující situaci na trhu práce, poprvé od roku 2021 ukázal výrazně větší procento firem, které snižovaly personální stav. Oproti loňskému…

Naučte se podávat podřízeným zpětnou vazbu efektivně v pěti krocích

27.3.2024 

Podávání konstruktivní a efektivní zpětné vazby podřízeným je jedním z nejdůležitějších úkolů kteréhokoliv manažera. Bohužel – ne každý to ale umí. Pojďme se tedy podívat na to, jak dávat členům svého…

Článek v rámci předplatného icon Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

26.3.2024 

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli. Mnoho úspěšných obchodníků nedosáhne úspěchu, protože dělají určité chyby, které jim v …

Článek v rámci předplatného icon Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

19.3.2024 

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem. Efektivní jsou akční slova, která evokují změnu, rychlé vyřízení, posun směrem kupředu. Naopak…

Budete muset ve svém týmu propouštět? 5 tipů, jak se připravit

18.3.2024 

Jednou z těch méně milých povinností manažera je oznamovat svým podřízeným, že jsou propouštěni. Tato nutná povinnost je ještě méně milá ve chvíli, kdy se nevyhazuje neproduktivní podřízený, protože…

Umění „small talku”: Jak zavést neformální konverzaci kdykoliv a s kýmkoliv

15.3.2024 

Nezávazný, neformální „pokec“, v angličtině označovaný jako „small-talk“, je často zdrojem vtipů a averze. Mnozí ho nemají rádi a někteří lidé se mu vyloženě vyhýbají. Pravda je ale taková, že většina…

Článek v rámci předplatného icon Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

14.3.2024 

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá, mnoho lidí má vůči telefonní akvizici averzi. V menší či větší…

Emoční inteligence: Jak vám může pomoci stát se lepším manažerem

14.3.2024 

Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích, rozpoznávat emoce u druhých a umět s emocemi obecně pracovat. Manažer s vysokou emoční inteligencí bude schopen lépe…

Máte v týmu introverty? Máme pro vás několik tipů, jak je vést

13.3.2024 

Každý člověk je jiný. Coby manažer musíte vnímat rozdíly mezi vašimi podřízenými a musíte brát v potaz jejich individuální specifika při jejich vedení. Jak postupovat, když máte v týmu introverty?…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý manažer je zásadní pro spokojenost pracovníka. Jak ideální manažer vypadá?

8.3.2024 

Ve spokojenosti a loajalitě pracovníka hraje zcela zásadní roli to, jak dotyčný pracovník vnímá svého nadřízeného. I sebevyšší plat a sebelepší firemní kultura nikdy nevyváží situaci, kdy je nadřízený…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

7.3.2024 

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a příliš ne na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba nijak rozvádět. Jak ale docílit toho, abychom…

Výpis 6175 z celkem 1968