Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez kterých se při jednání se zákazníky zkrátka neobejdete. V tomto článku si ukážeme, jak můžete i vy u vašeho týmu zlepšit komunikaci s klienty.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.