Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se často o formu prodeje, kterou nelze opomíjet. Nehledě na to, jestli je vaším úkolem při…

icon Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…

Článek v rámci předplatného icon Útok na mileniály: 4 tipy, jak zaujmout věkovou skupinu 18-25 let

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného icon Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak navýšit počet sledujících vašeho profilu

Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té…

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Článek v rámci předplatného icon Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…

Článek v rámci předplatného icon Šaty dělají člověka. A v prodeji to platí dvojnásob

To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…

Článek v rámci předplatného icon Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích

Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…

Michal Mládek, Dobrý web

icon Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing?

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů…

Článek v rámci předplatného icon 6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis

V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…

Výpis 11451157 z celkem 4702