Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost, velmi často už nedostanete druhou šanci. Samozřejmě potřebujete,…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat firmu otevřenou obchodním nabídkám?

Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…

Článek v rámci předplatného icon Prodejce musí zvládat zklamání každý den

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…

Článek v rámci předplatného icon 4 vlastnosti lidí, kteří dokáží zbohatnout díky prodeji

Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…

Článek v rámci předplatného icon Ušetřete na zákaznickém servisu

Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného icon B2B: 4 nejčastější důvody, proč od vás klient nic nekoupí

Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…

Článek v rámci předplatného icon 7 citátů, které vám pomohou najít ztracenou motivaci

Prodej a úspěch v obchodním světě jsou primárně otázkou nastavení mysli.…

Článek v rámci předplatného icon Reputace je vše. Vybudujte si ji rychle

Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…

Článek v rámci předplatného icon Zkraťte průměrnou délku prodejních cyklů

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak zaujmout na SnapChatu

SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační…

Článek v rámci předplatného icon Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů

Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají…

Článek v rámci předplatného icon Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…

Výpis 11581170 z celkem 4702