V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v řadě jiných je zákaznický servis poskytován speciálním, dedikovaným oddělením. V tomto článku…
Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…
Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…
Dnešní doba vyloženě nahrává myšlenkám o změně práce. Zvláště pokud jste v …
Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i…
Být dobrým vedoucím týmu znamená mnohem více, než jenom rozdávat podřízeným…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…
Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale…
Řada obchodníků nedosahuje v prodeji takových úspěchů čistě kvůli tomu, že…
B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a…
Produktivita a efektivita práce jsou naučené schopnosti. Existují určité…
Motivace členů týmu je jednou z klíčových úloh vedoucího. A protože v …