Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Úskalí marketingu v reálném čase

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako ideální marketingové řešení. Teoreticky mohou firmy díky zákaznickým datům, příslušným…

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

icon Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…

Personalizace může umlčet fámy

icon Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…

Neschovávejte se zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Neschovávejte se zákazníkům

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…

Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Článek v rámci předplatného icon Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…

Marketing v reálném čase

icon Marketing v reálném čase

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…

Za hranice současných obchodních kanálů

icon Za hranice současných obchodních kanálů

Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…

PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

Článek v rámci předplatného icon PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…

Jak zpracovat často kladené dotazy

icon Jak zpracovat často kladené dotazy

Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…

Zákaznická spokojenost nade vše

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická spokojenost nade vše

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…

Článek v rámci předplatného icon Jak sestavit newsletter

Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…

Pět tipů pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů pro tiskové zprávy

Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…

Páni!

Článek v rámci předplatného icon Páni!

V oblasti obchodu se v současné době stále častěji hovoří o tzv. Wow…

Výpis 45384550 z celkem 4698