Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Reklamní e-mail jako ze škatulky

Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí probíjet antispamovými seznamy a filtry a zůstávat v naději, že dojdou určeným adresátům.…

Úskalí marketingu v reálném čase

Článek v rámci předplatného icon Úskalí marketingu v reálném čase

Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…

Aby zákazník nezkolaboval

icon Aby zákazník nezkolaboval

Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…

Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného icon Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…

Nová vlna konzumu

icon Nová vlna konzumu

Marketingoví odborníci a manažeři rizik mají před sebou alespoň ve…

Spam jak zákon káže

Článek v rámci předplatného icon Spam jak zákon káže

Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…

Zbytečný zákon?

Článek v rámci předplatného icon Zbytečný zákon?

Odborníci z USA začínají vyjadřovat svůj nesouhlas s legislativními…

Od monologu k dialogu

Článek v rámci předplatného icon Od monologu k dialogu

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…

Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…

Značky a jejich vizuální podoba

Článek v rámci předplatného icon Značky a jejich vizuální podoba

Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…

Pro lepší webové interakce

icon Pro lepší webové interakce

Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…

Mobilní spam útočí

icon Mobilní spam útočí

Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…

Hledání zisku v chování zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Hledání zisku v chování zákazníků

Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…

Výpis 44994511 z celkem 4698