Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč více kanálů

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva marketingové kanály. Nyní zjišťují, že díky internetu a telekomunikačním technologiím je jich…

Aby zákazník vydržel

Článek v rámci předplatného icon Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…

Poznejte svého zákazníka

icon Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…

Tipy pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro tiskové zprávy

Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

icon Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Na skeptického zákazníka s emocemi

Článek v rámci předplatného icon Na skeptického zákazníka s emocemi

Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…

Jak na on-line průzkumy

Článek v rámci předplatného icon Jak na on-line průzkumy

Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při…

Reklama versus PR

Článek v rámci předplatného icon Reklama versus PR

Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se…

Nastupuje starší generace

Článek v rámci předplatného icon Nastupuje starší generace

Generace současných padesátníků se začíná výrazně odlišovat od svých…

Základní chyby search engine marketingu

Článek v rámci předplatného icon Základní chyby search engine marketingu

Internetový obchod neustále roste. Marketing s využitím vyhledávačů (search…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

icon Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…

Vlastní, nebo cizí trh?

Článek v rámci předplatného icon Vlastní, nebo cizí trh?

Expanze vbyznysu může nastat dvěma způsoby rozvojem vlastního trhu nebo…

Češi a značkové zboží

Článek v rámci předplatného icon Češi a značkové zboží

Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých…

Výpis 41874199 z celkem 4700