Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta

Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní psaní. Podle PR Daily se však dají velmi dobře vztáhnout i na marketingové a PR texty.…

icon Jak reagovat na negativní komentáře

Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to…

icon Aby se do vás klient zamiloval...

První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat.…

Management firmy Lego musí skládat zkoušku ze znalosti sociálních sítí

Článek v rámci předplatného icon Management firmy Lego musí skládat zkoušku ze znalosti sociálních sítí

Dánská Lego Group vyžaduje po seniorním managementu, aby složili zkoušku ze…

Článek v rámci předplatného icon Google ruší rozdíl mezi mobilní a desktopovou reklamou

Pokud si koupíte reklamu na Googlu, může se z vás nyní stát mobilní…

Jak překonat prodejní námitky

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat prodejní námitky

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…

icon PR se musí změnit od základu, pokud má přežít současnou mediální bouři

V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…

Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Článek v rámci předplatného icon Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…

Proč vám klienti nevěří?

Článek v rámci předplatného icon Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…

Článek v rámci předplatného icon Když se média mýlí

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho…

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

icon Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…

Jak správně komentovat blogy

icon Jak správně komentovat blogy

Komentování na blogu může být z hlediska marketingu dobrým krokem. Vložíte-…

icon Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…

Výpis 23412353 z celkem 4709