Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat? Prodávat někomu, aniž byste znali jeho potřeby, nevede k dlouhodobému úspěchu. Je to jako střílet…

Nejdůležitější pravidla prodávání

icon Nejdůležitější pravidla prodávání

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…

Jak přilákat lidi na vaše sociální sítě

Článek v rámci předplatného icon Jak přilákat lidi na vaše sociální sítě

Při založení účtu na sociální síti začínáte od nuly. Ano, můžete si koupit…

Proč se váš záměr na sociálních sítích nezdařil?

Článek v rámci předplatného icon Proč se váš záměr na sociálních sítích nezdařil?

Většina marketérů se shodne, že sociální marketing je pro jejich firmu…

Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Článek v rámci předplatného icon Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…

Facebookovou strategii mít nemusíte!

Článek v rámci předplatného icon Facebookovou strategii mít nemusíte!

Mnoho marketérů je přesvědčeno o tom, že Facebooková strategie je nezbytně…

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

icon Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte.…

Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Článek v rámci předplatného icon Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…

Co (stále) dělají firmy na sociálních sítích špatně?

icon Co (stále) dělají firmy na sociálních sítích špatně?

Přes miliardu lidí na Facebooku, přes 400 milionů na Twitteru, přes 200…

Když vám psaní nejde od ruky..

Článek v rámci předplatného icon Když vám psaní nejde od ruky..

Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…

Jak se pozná špatná webová stránka

Článek v rámci předplatného icon Jak se pozná špatná webová stránka

Některé weby generují kontakty a zákazníky, jiné nikoliv. Podívejte se, v …

icon Tisková zpráva jako symbol PR komunikace

Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální…

icon 10 způsobů, jak zvýšit tržby přes internet

Prvním kritériem úspěchu online obchodu je dostatečná atraktivita webové…

Výpis 23542366 z celkem 4709