Podle nového britského výzkumu společnosti Accenture ztrácí firmy loajální zákazníky rychleji, než myslely. Důvodem jsou především špatné zákaznické služby a…
Dříve neznámý produkt se přes noc může stát hitem. Nezbytností, bez které…
Content marketing nemá smysl, pokud se obsah nelíbí cílové skupině. Dobře…
Tisková zpráva je výborným marketingovým nástrojem. Ale jen tak dobrým, jak…
Pokud má firma v dnešní době prosperovat, potřebuje pěstovat vztahy se…
Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…
E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo…
Většina firem už pochopila, že nelze být na sociálních sítích jen proto,…
Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc…
Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála…
Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily,…
Nákupní chování se mění skoro stejně rychle, jako vznikají nové…
Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost.…