Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Uvádíte na trh nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem

Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře, jednoduše a stručně vysvětlit, v čem je váš produkt inovativní, zvláště pokud se jedná o…

Článek v rámci předplatného icon Návod na organizaci soutěže pro vaše obchodní zástupce

Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak…

Článek v rámci předplatného icon Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …

Článek v rámci předplatného icon Nepřehlížejte tuto účinnou prodejní techniku

Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…

Článek v rámci předplatného icon 8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas

Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…

Článek v rámci předplatného icon 6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…

Článek v rámci předplatného icon 6 vědecky podložených tipů, jak být přesvědčivý

Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…

Článek v rámci předplatného icon Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…

Článek v rámci předplatného icon 7 nejčastějších chyb v prodeji

Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco…

Článek v rámci předplatného icon Klient chce slevu. Co na to říci?

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…

Článek v rámci předplatného icon 4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017

Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…

Článek v rámci předplatného icon Získejte důvěru potenciálního klienta ve třech krocích

Mnoho obchodů bohužel nedopadá dobře čistě z toho důvodu, že prodejce nějak…

Článek v rámci předplatného icon Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat?

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…

Výpis 13141326 z celkem 4702