Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…

Článek v rámci předplatného icon Pět kroků k dokonalé prezentaci

Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…

Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …

Článek v rámci předplatného icon Naučte se navazovat nové obchodní kontakty na obchodně-společenských akcích

Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…

Článek v rámci předplatného icon Pět základních stylů vyjednávání

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…

Článek v rámci předplatného icon Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou

Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…

Článek v rámci předplatného icon Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu

Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…

Článek v rámci předplatného icon Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…

Článek v rámci předplatného icon 10 slov, která by měla figurovat na vašem CV

I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně…

Článek v rámci předplatného icon Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem?

Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…

Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…

Výpis 495507 z celkem 1944