Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s …

Článek v rámci předplatného icon 4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…

Článek v rámci předplatného icon Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…

Petr Němeček, ANTEE

icon Jak adaptovat nového obchodníka ve firmě

Chystáte se k náboru nového obchodníka do firmy? Každý obchodník řeší při…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků

Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším…

Článek v rámci předplatného icon Co dělají jinak ti, kteří úspěšně stoupají po kariérním žebříčku

Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o…

Článek v rámci předplatného icon Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…

Článek v rámci předplatného icon Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…

Článek v rámci předplatného icon Pět návyků těch nejúspěšnějších lidí

Recept každého úspěšného člověka je v něčem originální. Každý člověk je…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …

Článek v rámci předplatného icon Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů

Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální…

Článek v rámci předplatného icon Jak se mentálně zrelaxovat před důležitým jednáním

Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…

Výpis 456468 z celkem 1926