Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro B2B obchodníky

Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě trénovat, aby se udrželi na vrcholu, tak i top obchodníci si musí neustále oprašovat…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky ke zjednodušení vašeho prodejního cyklu

Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby výpočtu odměn obchodních zástupců

V prodejním světě je běžnou praxí, že kromě fixního platu jsou obchodníci…

Článek v rámci předplatného icon „Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…

Článek v rámci předplatného icon 4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…

Článek v rámci předplatného icon Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…

Petr Němeček, ANTEE

icon Jak adaptovat nového obchodníka ve firmě

Chystáte se k náboru nového obchodníka do firmy? Každý obchodník řeší při…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků

Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším…

Článek v rámci předplatného icon Co dělají jinak ti, kteří úspěšně stoupají po kariérním žebříčku

Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o…

Článek v rámci předplatného icon Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…

Článek v rámci předplatného icon Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…

Výpis 430442 z celkem 1904