Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm…
Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na…
Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je…
Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…
Vést tým lidí sebou nese velkou odpovědnost. Jednou z nich je motivace…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete…
Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na…