Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na klíčové otázky týkající se rozvoje. Důležité je pouze vědět, jaké otázky si klást.…

A co váš dodavatelský řetězec?

Článek v rámci předplatného icon A co váš dodavatelský řetězec?

Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…

Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného icon Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…

Ptejte se stokrát jinak

icon Ptejte se stokrát jinak

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…

Zákazník vás vidí

icon Zákazník vás vidí

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších…

Reklamní e-mail jako ze škatulky

Článek v rámci předplatného icon Reklamní e-mail jako ze škatulky

Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…

Aby zákazník nezkolaboval

icon Aby zákazník nezkolaboval

Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…

Od monologu k dialogu

Článek v rámci předplatného icon Od monologu k dialogu

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…

Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…

Poznejte zákazníky individuálně

Článek v rámci předplatného icon Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…

Motivace pracovníků zákaznických středisek

icon Motivace pracovníků zákaznických středisek

Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného icon Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Výpis 19121924 z celkem 1944