Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Situace, kterých se prodejci nejvíc bojí a jak s nimi bojovat

Allbusiness.com nedávno upozornil na situace, kterých se prodejci nejvíc bojí. Pokud se v těchto bodech najdetete, můžete se naučit, jak těmto strachům vzdorovat.…

Článek v rámci předplatného icon Jak komunikovat s vaším obchodním týmem

Chcete-li zlepšit výkony vašeho týmu, musíte především zlepšit komunikaci.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři způsoby, jak udržet ty nejlepší prodejce ve vašem týmu

Chcete si v týmu udržet ty nejlepší prodejce? Nestačí mít ty nejmodernější…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…

icon 4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

icon 5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Článek v rámci předplatného icon Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com…

Článek v rámci předplatného icon Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…

icon 5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…

Článek v rámci předplatného icon Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…

icon 9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně.…

Výpis 13271339 z celkem 1945