Marketing - zprávy z HR

icon Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a proti jejich užívání. Mezi výhody scénářů patří následující:  1)…

icon Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…

Článek v rámci předplatného icon 2 typy zákazníků, kterým se raději vyhněte

Vyjednávání s obtížnými klienty potká čas od času každého. Někteří ale…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…

Článek v rámci předplatného icon Jak na profesionální prodejní prezentaci

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval…

icon Jak oslovit staré zákazníky s novým produktem

Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…

icon 4 kroky k úspěšnějším obchodním nabídkám

Obchodníci tráví dlouhé hodiny pečlivým sepisováním nabídek pro potenciální…

icon Proč je konkurenční prostředí v prodejním týmu nevhodné?

Trocha přátelské konkurence může být zdravým motivačním nástrojem. Přílišný…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak se dostat se zákazníkem na stejnou vlnu

Zákazníci nejraději spolupracují s lidmi, kteří jim jsou podobní. K…

Článek v rámci předplatného icon Staňte se hvězdou mezi obchodníky

Úspěšné prodeje vyžadují disciplínu, systém a schopnost komunikovat. Naučte…

Výpis 13011313 z celkem 1905