LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců. Stal se z něj mocný nástroj marketingu a obchodu, což jasně potvrdila nedávná studie BI…
Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o…
Mnozí zaměstnanci obchodního oddělení mají tolik práce, že nemají čas se…
Server Salesopedia popsal čtyři nejzásadnější chyby v jednání a přístupu…
Historie se opakuje a nabízí se srovnání s počátky e-commerce. I proto není…
Nejlepší radou na to, jak čelit propadu v prodejních statistikách, je vůbec…
Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a…
Chystáte se připravit obchodní nabídku? Ať už se týká čehokoliv, před jejím…
Prokrastinace - jeden z neduhů moderní doby, který se nevyhnul ani…
Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik,…
Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…
E-mail je ideálním nástrojem pro oslovení velkého počtu kontaktů. Portál…
V B2B představují e-maily stále velmi mocnou…