Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je umět rozpoznat problematické klienty, u kterých bude vaše snaha…
Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…
Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná…
Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k…
Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje…
Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…
Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…
Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…
Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…
Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…