V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas Twelve Master Salesmen. Tato kniha, která byla pojatá jako inspirace a vodítko pro…
Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro…
Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a…
Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…
Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…