Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak používat blog v prodeji

Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k získání lepších klientů

Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře

Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…

Článek v rámci předplatného icon Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…

Článek v rámci předplatného icon 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…

Článek v rámci předplatného icon Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Článek v rámci předplatného icon Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Článek v rámci předplatného icon Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…

Článek v rámci předplatného icon Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…

Článek v rámci předplatného icon Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti

Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…

Výpis 547559 z celkem 754