Denně se na světě pošlou miliony e-mailů s obchodní tematikou. Internet dal marketérům a prodejcům jedinečný nástroj, jak oslovit široké spektrum potenciálních…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Každá oblast obchodu má svou okurkovou sezonu. Každý prodejce v průběhu…
Práce prodejce do velké míry spočívá v mediaci mezi výrobcem či…
Práce nás může bavit, můžeme se v ní učit novým věcem, může být pro nás…
Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force…
V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas…
Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro…
Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a…
Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…