Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…
Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…