Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Prodeje šly dolů a nevíte, co s tím? Pět tipů, jak se dostat zpět do formy

Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl nějaký očividný důvod. Ten totiž může být skrytý a dlouhodobý. Dostat se z osobní prodejní…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky ke zrychlení prodejních cyklů

Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je…

Článek v rámci předplatného icon 10 vlastností úspěšného prodejce

Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak se vyrovnat s nevydařeným obchodem

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které vás brzdí v prodeji

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, které klienty nejvíce štvou na prodejcích

Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné…

Článek v rámci předplatného icon Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které…

Článek v rámci předplatného icon 7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem

Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…

Článek v rámci předplatného icon 4 techniky pro urychlení obchodu

Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…

Článek v rámci předplatného icon „Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více

V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…

Článek v rámci předplatného icon Proč se pořád ptát „proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…

Článek v rámci předplatného icon Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů

Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové události, při kterých oslovit klienty

Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…

Výpis 378390 z celkem 754