Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl nějaký očividný důvod. Ten totiž může být skrytý a dlouhodobý. Dostat se z osobní prodejní…
Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…
Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné…
Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které…
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…