Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon Four tips on how to relate to clients better

In customer service, the ability of company representatives to empathize and relate to clients and their problems is extremely important. Many misunderstandings are…

Článek v rámci předplatného icon 4 ways of exceeding the client's expectations in customer service

Customer service is often the key factor that is essential in how customers…

Článek v rámci předplatného icon How to achieve exceptional customer service (2/2)

If you want your customers to be happy, you should focus on how you treat…

Článek v rámci předplatného icon How to achieve exceptional customer service (1/2)

Customer service professionals should be trained and coached to become…

Článek v rámci předplatného icon How can you increase client loyalty without a loyalty program?

A classic way of increasing client loyalty is a loyalty program that makes…

Článek v rámci předplatného icon 5 points that require customary service and business department to cooperate

In some companies, customer service is provided directly by salespeople; in…

Článek v rámci předplatného icon Six steps to having loyal clients

Client retention, i.e. keeping customers, is one of the most efficient ways…

Článek v rámci předplatného icon How to reject a client's excessive requests without losing them

There are clients who, if you complied with everything they ask for, would…

Článek v rámci předplatného icon Loyalty program for your clients: What you should and should not do

Creating a loyalty program can greatly boost client retention and loyalty.…

Článek v rámci předplatného icon 10 customer service statistics you should know

We all know that customer service is crucial for clients and their…

Článek v rámci předplatného icon Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného icon How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Článek v rámci předplatného icon How to achieve a better experience for clients with your customer service

Customer service is the front line where your clients most often meet the…

Listing 79 to 91 out of 332