Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon Put more empathy in your customer service

Customer service is largely defined by emotions. Clients call you not just to solve a certain problem, but also to complain, to calm down, to share their problems…

Článek v rámci předplatného icon Marketing in 2017: Ad blocking and customer experience

More than 75% of marketers believe that ad blocking, which is becoming more…

Článek v rámci předplatného icon 8 steps towards having a loyal clientele

Who would not want loyal customers? But it does require an effort. Leading…

Článek v rámci předplatného icon 6 signs that your customer service needs improvement

Is your system of customer care efficient? Are clients satisfied? It might…

Článek v rámci předplatného icon 4 trends that will dominate customer call centres in 2017

Hand in hand with the development of new technologies, customer service…

Článek v rámci předplatného icon The never-ending customer service dilemma: Satisfied client, or satisfied company?

Customer service newbies will reply to the question "What is the most…

Článek v rámci předplatného icon What makes customer service great?

It has been said many times before that for most clients, customer service…

Článek v rámci předplatného icon 3 customer service trends for 2017

What will the year 2017 be like in terms of customer service? What should…

Článek v rámci předplatného icon A view of the future of customer service

Within customer care, it is always good to be one step ahead of your…

Článek v rámci předplatného icon 5 rules of modern customer service

Thanks to technological progress and to changes in the expectations of…

Článek v rámci předplatného icon 5 tips on what you should do so your clients come back again

For many companies, selling to current and past clients is a much more…

Článek v rámci předplatného icon 7 most common customer service mistakes

With regard to the current competition of companies and products, it is…

Článek v rámci předplatného icon 4 ways of making your clients feel like part of the company

Many companies are unable to make their clients involved in what is…

Listing 157 to 169 out of 330