Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když se klient naštve?

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého počátku. Co by měl zástupce firmy dělat, když se klient zlobí, začne nadávat a chovat se…

Článek v rámci předplatného icon Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného icon 6 základních etap v „životě“ klienta

Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…

Článek v rámci předplatného icon Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů

Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…

Článek v rámci předplatného icon Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?

Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…

Článek v rámci předplatného icon Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení

Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Článek v rámci předplatného icon 4 zásady call centra moderní doby

Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…

Článek v rámci předplatného icon Více empatie do zákaznického servisu

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…

Článek v rámci předplatného icon Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost

Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k získání loajální klientely

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…

Článek v rámci předplatného icon 6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…

Článek v rámci předplatného icon 4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017

Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…

Článek v rámci předplatného icon Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…

Výpis 157169 z celkem 454