Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Ušetřete na zákaznickém servisu

Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování dlouhodobých obchodních vztahů se zákazníky. Aby vás ovšem klientský servis nezruinoval, existuje…

Článek v rámci předplatného icon Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…

Článek v rámci předplatného icon 5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta

Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…

icon 7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…

Článek v rámci předplatného icon 4 tajemství vynikající zákaznické péče

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…

Článek v rámci předplatného icon 4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…

Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

icon Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů

Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství.…

Článek v rámci předplatného icon Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě

Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když se klient naštve?

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého…

Článek v rámci předplatného icon Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného icon 6 základních etap v „životě“ klienta

Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…

Výpis 144156 z celkem 451