Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit jeho věrnost. Odpověď na tuto otázku zní: Zjednodušit klientovi…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…