Marketing - zprávy z HR

icon Námitky vůči ceně - jak reagovat?

Je to moment, kterého se většina obchodníků nejvíc bojí: Oznámíte cenu a váš partner zareaguje: „To je moc.“ Reakcí je často určitá forma úplatku – sleva, speciální…

Článek v rámci předplatného icon Konzultativní prodej - jak na to

Techniky konzultativního prodeje se hodně podobají práci profesionálních…

Co neříkat zákazníkům?

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale…

3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

K prodeji často nedojde jen proto, že kupující má…

Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

icon Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

Může se obchodník diferencovat od konkurence při jednán&…

Prodat méně někdy vlastně znamená prodat více

icon Prodat méně někdy vlastně znamená prodat více

Může se zdát divné žádat prodejce, aby prodal m&…

4 rady, jak bez obav dokončit prodej

Článek v rámci předplatného icon 4 rady, jak bez obav dokončit prodej

Každé prodejní jednání se dříve nebo…

Jak se vyhnout otázce ceny v rané fázi prodeje

Článek v rámci předplatného icon Jak se vyhnout otázce ceny v rané fázi prodeje

Cena je a bude vždy to první, na co potenciální z&…

Příprava na první obchodní schůzku

icon Příprava na první obchodní schůzku

Nemá smysl oslovovat klienta poprvé bez náležit&…

Jak na jednání u oběda

Článek v rámci předplatného icon Jak na jednání u oběda

Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…

7 rad pro úspěšné vyjednávání

Článek v rámci předplatného icon 7 rad pro úspěšné vyjednávání

Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…

Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Článek v rámci předplatného icon Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…

Výpis 443454 z celkem 454