Marketing - zprávy z HR

icon Když zákazník udělá chybu

Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se ukáže, že je to jeho chyba. Jak postupovat dál? Pomožte mu zachovat důstojnou tvář. Nemusíte…

icon 10 věcí, které zákazník opravdu nechce slyšet

Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali…

3 kroky k záchraně obchodu

icon 3 kroky k záchraně obchodu

Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily,…

Jak se vrátit zpátky k tématu

Článek v rámci předplatného icon Jak se vrátit zpátky k tématu

Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…

icon 10 pravidel první obchodní schůzky

Existuje několik základních pravidel, které pomohou k úspěchu první…

8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Článek v rámci předplatného icon 8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě…

6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

V přímém prodeji často přejímáte více…

Článek v rámci předplatného icon Pravdy a mýty o dokončení prodeje

Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se t&…

Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Článek v rámci předplatného icon Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazn&…

icon Specifika prodeje finančním ředitelům

Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel…

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

icon Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Ideálním výsledkem obchodního jednán&…

Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Při prodeji jde především o to, abyste získali důvěru…

Článek v rámci předplatného icon Přečtěte svého klienta

Úspěšní prodejci a manažeři chápou důležitost…

Výpis 430442 z celkem 454