Marketing - zprávy z HR

icon Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost jen na…

Článek v rámci předplatného icon Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta

Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…

Článek v rámci předplatného icon Prvních pět minut s klientem krok po kroku

Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Čistota rozhodnutí - rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…

Článek v rámci předplatného icon Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod

Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …

Článek v rámci předplatného icon Co se skrývá za námitkami proti ceně

"Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů

Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního…

Článek v rámci předplatného icon Jak na příliš informované klienty

Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů

Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta.…

Výpis 391403 z celkem 454