Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak jednat se zákazníkem, který nereaguje

Jde o věčnou otázku každého, kdo prodává. Potenciální klient nezvedá telefony a už vůbec nevolá zpět. Měli byste investovat více vašeho času a doufat, že se to…

Článek v rámci předplatného icon Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Jak v obchodování získávat "ano"

Článek v rámci předplatného icon Jak v obchodování získávat "ano"

Nicola Cooková, pracovnice poradenské společnosti Shortcuts, která se…

Článek v rámci předplatného icon Když se potenciální klient ještě "rozhlíží jinde"

Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat zákazníkův počáteční nezájem

Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat.…

icon Jak prodávat klíčovým zákazníkům?

Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak být přesvědčivější

Každý obchodník musí umět přesvědčit jednotlivce nebo skupiny lidí a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem…

Článek v rámci předplatného icon Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání

Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o…

Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…

Článek v rámci předplatného icon 7 základních otázek analýzy potřeb

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…

Článek v rámci předplatného icon Jak na moderního zákazníka

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…

Výpis 378390 z celkem 454