Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci…
Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…
Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…
Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…
Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…
Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…
Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…
Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…
Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…
Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…