Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby, které se objevují ve firmách bez rozdílu velikosti a rozpočtu.-…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…
Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…
Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…
Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…