Marketing - zprávy z HR

icon Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová zjištění z oblasti psychologie umožňují formulovat šest triků, jak…

Článek v rámci předplatného icon 3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty

Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…

icon 6 vět, kterými začít první telefonát s B2B klientem

I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…

Článek v rámci předplatného icon Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách

Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…

Článek v rámci předplatného icon Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…

Článek v rámci předplatného icon Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…

icon Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…

Článek v rámci předplatného icon Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

icon Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…

Článek v rámci předplatného icon 4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…

Výpis 4052 z celkem 172