Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon Three examples of how not to start a conversation with a prospect during telesales

The introductory sentence of your phone conversation with a prospect is the most important one. It is your single chance to engage the prospect. If you do not use a…

Článek v rámci předplatného icon Basic advice to those who sell over the phone

Telephone sales still has its place in business, and it can teach those who…

Článek v rámci předplatného icon How to prepare high-quality scripts for telephone sales

Why are scripts for call center agents important? The main reason is that…

Článek v rámci předplatného icon The most common mistakes when selling over the phone

It is no coincidence that phone sales remains one of the top sales…

Článek v rámci předplatného icon How to prepare for a B2B call with a prospect

Even in the era of LinkedIn, e-mails and other forms of communication,…

Článek v rámci předplatného icon How to distinguish yourself from competition when calling clients

Virtually any form of selling in itself involves telephone contact with…

Článek v rámci předplatného icon Optimize customer service costs with visual assistance

Service organizations are constantly proposing innovative ways to reduce…

Článek v rámci předplatného icon 3 trends in customer care this year

According to the NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…

Článek v rámci předplatného icon How to help your sales team sell smarter and increase sales

Sales professionals learn at the beginning of their careers that if they…

Článek v rámci předplatného icon 12 best practices to increase the level of your client services (4/4)

Customers expect companies to continuously improve the level and…

Článek v rámci předplatného icon 12 best practices to increase the level of your customer service (3/4)

Customers expect companies to continuously improve the level and…

Článek v rámci předplatného icon 12 best practices to increase the level of your client services (2/4)

Customers expect companies to continuously improve the level and…

Článek v rámci předplatného icon 12 best practices to increase the level of your client services (1/4)

Customers demand an ever-improving level and availability of service. With…

Listing 14 to 26 out of 141