Každá firma má svou značku zaměstnavatele, ať už se o ni aktivně stará či nikoli. Tzv. employer brand je vlastně pověst na trhu práce, která firmě více či méně…
Lidé na svých peněženkách pocítí, že se české ekonomice daří. Většina firem…
Diskuse o tom, že umělá inteligence brzy nahradí řadu profesí, nabírají na…
Současná situace na trhu práce, kdy boj o dobré zaměstnance vypukl naplno,…
Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko připravila ve spolupráci s …
Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) zveřejnilo pozitivní vývoj počtu…
Náborový proces často končí tvrdým přistáním v podobě nesplněných očekávání…
Domlouvání vhodného času první schůzky s potenciálními kandidáty na…
Počet uživatelů profesní sociální sítě LinkedIn překročil v roce 2017…
Specialisté náboru ve firmách často bojují s manažery, kteří sice chtějí ty…
Potřeba změnit profesní zaměření, snaha získat kvalifikovanou práci, být…
Renomovaný Top Employer Institute ocenil společnost DHL Supply Chain za…
Na začátku roku se zpravidla rozbíhají plány, jejichž cílem je dosáhnout…