Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v …
COBIT, ITIL, DevOps jsou novodobá zaklínadla IT managementu. A jsou to…
Eventy či konferenční akce mají předem stanovený konkrétní cíl, který se…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Profesní vzdělávání zaměstnanců patří mezi investice, které se každý…
Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační…
Jazyková škola Polyglot úspěšně působí na trhu od roku 1989. Vyučuje v 7…
Jestliže devatenácté století bylo stoletím páry a elektřiny, počítače s …
Pokud vyhledáváte pro své firemní akce klidné prostředí obklopené přírodou,…
XML, neboli eXtensible Markup Language, je rozšiřitelný značkovací jazyk…
„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety…
Zůstat v práci přesčas, nebo jít pracovat o víkendu či ve svátek je pro…
Česká společnost GECO je největším distributorem a prodejcem tabákových…