Elektroenergetika

Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (customer experience) ve skutečnosti je a také jak je možné v této oblasti začít něco dělat. Nyní se podívejme na následující kroky, které jsou skvělými aktivitami pro zlepšení spokojenosti zákazníků s vaší společností.

Zákaznická zkušenost (1/2): Když začínáte z ničeho

Pokud jste dosud nikdy nepomýšleli na zlepšování zákaznické zkušenosti, asi…

Které soft skills jsou zásadní pro úspěch?

Tvrdé dovednosti jsou obvykle považovány za specifické pro danou roli. S…

Poctiví auditoři pod tlakem: Auditní trh je penalizuje

Nedávná studie Don’t Make Me Look Bad: How the Audit Market Penalizes…

Dluh je levnější pro veřejně obchodované společnosti než pro ty soukromě vlastněné

Cena dluhu je důležitým faktorem při rozhodování o tom, zda by se soukromě…

Nejinovativnější země světa (2/2): Zdravotnictví je budoucnost

V předchozím článku jsme viděli, jaké země se dostaly do top 10. Nyní se…

Nejinovativnější země světa (1/2)

Kontinuální investice a leadership jsou těmi nejzásadnějšími faktory pro…

Výpis 105117 z celkem 1897